برگزاری اردوی زیارتی – سیاحتی

برگزاری اردوی زیارتی – سیاحتی دانشجویان مجتمع آموزش عالی نهاوند به مقصد مشهد مقدس

22 06 2024 10:27
کد خبر : 8337224
تعداد بازدید : 410

به گزارش روابط عمومی مجتمع، با همت معاون دانشجویی و فرهنگی مجتمع،  اردوی زیارتی – سیاحتی مشهد مقدس  در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه لغایت ۲۷ اردیبهشت همزمان با دهه کرامت برگزار شد.
ازجمله فعالیت های فرهنگی صورت گرفته در این سفر ، زیارت دسته جمعی با حضور همه دانشجویان بود.

 در این اردو با هماهنگی و رایزنی هایی که با آستان مقدس امام رضا (ع) انجام گرفت، توفیق حاصل شد تا همه دانشجویان و مسئولین اردو مهمان سفره (ضیافت صبحانه) حضرت رضا(ع) تحت عنوان بهشت هشتم  شوند.

در طول این ضیافت معنوی که با هدف معرفت‌افزایی دینی انجام شد آستان قدس ویژه برنامه ای برای  دانشجویان دانشگاه نهاوند در رواق دارالهدایه برگزار نمود که در این برنامه علاوه بر زیارت امین الله، دانشجویان از اماکن تاریخی حرم و حرم گردی و شبستان ها  بازدید بعمل آوردند.

جشن روز دختر و تولد امام رضا ( ع) در نماز خانه هتل با حضور سخنران با موضوع سبک زندگی  اسلامی دختران در جامعه امروزی ، برگزار گردید.

و بمنظور ایجاد نشاط و روحیه در دانشجویان برنامه تفریحی در چالیدره و موج های آبی خروشان و دعوت به بستنی فروشی معروف امام رئوف از دیگر برنامه‌های متنوعی بود که برای دانشجویان حاضر در این اردو برگزار شد.

براساس نظرسنجی صورت گرفته از دانشجویان، این اردوی زیارتی، فرهنگی و تفریحی با رضایت و استقبال دانشجویان همراه بود. کیفیت مناسب اسکان، پذیرایی، حمل و نقل  اردو از موضوعاتی بود که مورد توجه دانشجویان قرار گرفت.